hosting
wydajność i niezawodność wygoda bogate możliwości
szybkie łącza światłowodowe do kilku niezależnych operatorów (BGP4), własna serwerownia w Polsce, regularny backup, profesjonalna pomoc techniczna, potrójne zabezpieczenia antyspamowe i antywirusowe poczty, pewna infrastruktura wygodne zarządzanie serwerem - autorski panel: demo i kontem e-mail: demo, instalator skryptów WWW, Kreator Stron, 10-dniowy, bezpłatny okres testowy nieograniczona ilość domen, obsługa skryptów PHP4/5, Perl, Python, uWSGI, FastCGI, MySQL, PostgreSQL, cron, shell, własna subdomena ITL.pl, zarządzanie strefami DNS hostowanych domen, dostęp do logów serwera WWW, rozbudowane statystyki odwiedzalności, profesjonalne listy dyskusyjne
Biuro Obsługi Klienta
178507580
698651746
pon.-pt. 8:00-16:00
Email:
Pomoc techniczna
Email:
Http:// helpdesk
Dlaczego my?
  • Jesteśmy na rynku od 1997 roku
  • Wydajne serwery w Polsce
  • Indywidualne podejście do klienta
  • Profesjonalna pomoc techniczna
  • Wygodny panel administratora: demo
  • Bezpłatny okres testowy
  • Wygodny kreator stron: demo
  • Instalator darmowych skryptów WWW (WordPress, Joomla!, Drupal, phpBB, osCommerce, Moodle, SEO Panel i wiele innych)

1. INFORMACJE OGÓLNE

Wróć do: spis treści dokumentacji

  • Rejestracja usługi hostingowej

    Rejestracja usługi hostingowej polega na wypełnieniu formularza, znajdującego się na stronach serwisu http://www.itl.pl. Serwer jest aktywowany natychmiast na okres próbny, trwający 10 dni od dnia jego założenia. W czasie okresu próbnego masz możliwość swobodnego przetestowania wszystkich usług serwera, by móc podjąć ewentualną decyzję o jego zakupie.

    W momencie rejestracji serwera wyślemy Ci emailem fakturę proforma na abonament za serwer. Opłacenie tej faktury proforma umożliwi Ci komercyjne korzystanie z serwera po zakończeniu okresu próbnego.

  • Regulamin usług hostingowych

    Zasady utrzymywania usług hostingowych w Intertele S.A. reguluje stosowny regulamin, publikowany w aktualnej wersji na stronach serwisu internetowego http://www.itl.pl. Regulamin dostępny jest także w Biurze Obsługi Klienta Intertele S.A.

  • Przedłużanie abonamentu serwera

    Na 32 dni przed zakończeniem wykupionego okresu abonamentowego zostaniesz przez nas poinformowany drogą e-mailową o tym fakcie. Najpóźniej 14 dni przed zakończeniem wykupionego okresu abonamentowego wystawimy fakturę za następny okres abonamentowy. Opłatę abonamentową będziesz mógł także wnieść przelewem elektronicznym lub kartą kredytową w serwisie Strefa Klienta.

  • Zmiana opcji serwera

    Opcję serwera możesz zmienić w dowolnym czasie trwania abonamentu - wystarczy poinformować nas o chęci zmiany. Jeżeli aktualny cennik przewiduje opłaty za tą operację, pocztą tradycyjną otrzymasz od nas fakturę, po opłaceniu której zmiana opcji zostanie dokonana przez nasze służby techniczne.

  • Pomoc techniczna

    Przez cały czas jesteś pod opieką naszych pracowników, którzy w każdej chwili służą pomocą. Pomoc techniczna dostępna jest pod numerem telefonu: +48 17 8507580, a także pod adresem e-mail .

Wróć do: spis treści dokumentacji